Mediepolitikk

MBL arbeider for en best mulig offentlig mediepolitikk. Mediene bør ha rammebetingelser som gir dem et sunt og solid økonomisk fundament for sin virksomhet og gode utviklingsmuligheter.

Medienes rammebetingelser

MBL arbeider for en best mulig offentlig mediepolitikk.

 

Mediebransjens samfunnsansvar

MBL arbeider for at alle våre medlemsbedrifter skal vise samfunnsansvar. De fleste medlemmene i MBL er mediebedrifter med et publisistisk ståsted.

Aktuelt om mediepolitikk

  1. |

    Fortsatt nødvendig med distribusjonsanbud

    - Det er fortsatt viktig med avisdistribusjon over hele landet, og derfor er statlig kjøp av avisdistribusjon nødvendig også fremover. Vi ber om at et statlig anbud utformes i dialog med bransjen for å sikre at abonnementene får avisen på den dagen den faktisk utgis, sier adm.dir. Randi S. Øgrey i en kommentar til MBLs høringsinnspill til Postutvalgets rapport.

Ta gjerne kontakt hvis du lurer på noe.

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?

Takk for kommentaren!

Kommentar sendt