Artikler

1579 resultater

1579 resultater funnet med valgt filtrering
  1. Stabilt opplag - flere velger heldigitale abonnement

    -Opplagstallene er stabile, samtidig er abonnementsmodellene i endring. Overgangen fra papir til digitalt pågår for fullt over hele landet, og avisene får brukerne med seg i et marked preget av stor konkurranse om folks tid og penger, sier Randi S. Øgrey. adm. dir. i MBL.

  2. Følg talldagen live fra kl. 09 tirsdag 11. mars

    MBL presenterer opplagstall for norske mediehus for andre halvår 2024 og hele 2024 for magasiner fra Pressens hus. I tillegg til opplagstallene, presenterer IRM annonseprognose for 2025, og vi får høre om utviklingen i Stavanger Aftenblad fra Kjersti Sortland, i Nettavisen fra Gunnar Stavrum og Bergensavisen fra Guro Valland.

  3. Frokostmøte om innholdsmarkedsføring

    Bli med på MBLs frokost om innholdsmarkedsføring. IRM presenterer ferske tall om annonsemarkedet på Content Marketing. ANFO oppdaterer oss på hva annonsørene tenker om blant annet fremtidige budsjetter til innholdsmarkedsføring, bruk av mediehusenes Content-byråer og hvilke fagmiljøer de foretrekker å jobbe med. I tillegg får vi disse tre case-presentasjonene fra Amedia, Aller og Schibsted.

  4. Jaffery tydelig på medienes viktige rolle, men lover ingenting

    "Vil statsråden fremme forslag om å gjøre merverdiavgiftsfritaket for nyhetstjenester plattformnøytralt", etterlyste FrPs Silje Hjemdal i skriftlig spørsmål fra Stortinget sist uke. Hjemdal er blant de mange som venter på oppfølgingen av Oslo Economics rapport som ble levert kulturministeren i januar. Lubna Jaffrey svarer at rapporten og videre oppfølging er til vurdering i departementet.

  5. |

    Mediepolitikk: Video Killed the Radio Star

    - Ikke alle unge blir abonnenter, men alle unge som blir abonnenter, har lyd og video som vane og forventning. Amedias Marte Ingul oppsummerer denne ukas besøk av Medietilsynet i Fredriksstad Blad ved å sitere sjefredaktøren.