Hvorfor er ikke regulering for å tøyle tech-gigantene på plass?

Publisert

Stortingsrepresentant og medlem av næringskomiteen, Alfred Bjørlo. Foto: Venstre.

Det spørsmålet stiller stortingsrepresentant Alfred Bjørlo (V) til digitaliserings- og forvaltningsminister Karianne Tung. Han formulerer det slik:

Det spørsmålet stiller stortingsrepresentant Alfred Bjørlo (V) til digitaliserings- og forvaltningsminister Karianne Tung. Han formulerer det slik:

"Nye tal presentert på Kampanje.com tilseier at dei fire største tech-selskapa frå USA og Kina (Google, SnapChat, Meta og TikTok) no har overtatt halvparten av det samla norske annonse- og reklamemarkedet, og tar meir og meir inntekter vekk frå redaktørstyrte media. EU vedtok allereie i 2022 regelverk som skal tøyle tech-gigantane (Digital Markets Act, DMA).

Kan statsråden gjere greie for kvifor denne viktige reguleringa av globale tech-plattformer tre år etter innføringa i EU enno ikkje er på plass i Noreg, og når vil det skje?"

Her er lenke til spørsmålet (og svaret som kommer): Skriftlig spørsmål - stortinget.no