Frokostmøte om innholdsmarkedsføring

Publisert

|

Sist endret

Bli med på MBLs frokost om innholdsmarkedsføring. IRM presenterer ferske tall om annonsemarkedet på Content Marketing. ANFO oppdaterer oss på hva annonsørene tenker om blant annet fremtidige budsjetter til innholdsmarkedsføring, bruk av mediehusenes Content-byråer og hvilke fagmiljøer de foretrekker å jobbe med. I tillegg får vi disse tre case-presentasjonene fra Amedia, Aller og Schibsted.

PROGRAM

IRM:

Fersk rapport om annonsemarkedet på Content Advertising i Norge

Madeleine Thor, IRM

ANFO:

"The battle of content"

Håvard Bakken, ANFO

Amedia:

“Nasjonal dekning og lokal nærhet” - Slik fant Intersport Norges beste skiopplevelser og styrket sin merkevare

Sara Narvhus Oksdøl og Benedikte Aamodt, Amedia Innholdsbyrå, Intersport, Flokk 

Aller:

«Lys i mørket» - Selvmordsforebygging i Nord. Samarbeid Aller, Helsedirektoratet og Mindshare

Tor Erik Sollid og Asbjørn Halvorsen, Aller

 Schibsted:

“7 trender som former fremtidens content - og to du bør ha med deg i verktøykassa”

Ylva Vethe & Mikaela Folkestad, Schibsted Partnerstudio

MELD DEG PÅ HER