Se opptak fra frokostmøtet om innholdsmarkedsføring

Publisert

Her finner du opptak fra MBLs frokostmøte om innholdsmarkedsføring tirsdag 25. mars.

 
Her er programmet med lenke til hver sesjon:
 
IRMs sjefsanalytiker, Per Henckel, presenterer ferske tall og en helt ny rapport om det norske annonsemarkedet på innholdsmarkedsføring. 
 
Håvard Bakken, fagdirektør i ANFO legger frem en ny undersøkelse om annonsørenes forhold til innholdsmarkedsføring, og hva de tenker om tillit, effekt og samarbeid med mediehusenes egne byråer.
I tillegg får vi disse tre case-presentasjonene fra Amedia, Aller og Schibsted.
 
Amedia: "Nasjonal dekning og lokal nærhet” - Slik fant Intersport Norges beste skiopplevelser og styrket sin merkevare. Sara Narvhus Oksdøl og Benedikte Aamodt, Amedia Innholdsbyrå, Intersport, Flokk.