Analysen baserer seg på mer enn hundre intervjuer med norske medieledere og store mengder kvantitative data. I dette arrangementet vil han legge frem de viktigste funnene fra avhandlingen og forklare både hvordan og hvorfor norske aviser har endret sine forretningsstrategier. Tellef S. Raabe arbeider i dag som forsker på medieøkonomi ved Samfunns- og næringslivsforskning (SNF) ved Norges Handelshøyskole (NHH).
Tirsdag 13. juni, 16:15-18:00, Pressens hus (Skippergata 24, Oslo)
Program:
16:15 Velkomst ved Knut Olav Åmås (direktør, Fritt Ord)
16:20 Presentasjon ved Tellef S. Raabe (stipendiat, Uni. Cambridge og forsker)
17:00 Panelsamtale med Trine Eilertsen (sjefsredaktør, Aftenposten), Alexandra Beverfjord (sjefsredaktør, Dagbladet), Anders Opdahl (konserndirektør, Amedia), Trond Sundnes (konserndirektør, DN Media Group) og Dag Sørsdahl (konserndirektør, Aller Media), ledet av Tellef S. Raabe
Arrangementet er gratis og åpent for alle, men vi ber om at de som kommer trykker “skal” her så vi kan tilpasse antall stoler. Arrangementet strømmes.