Fim. Fagutvalget for Influencermarkedsføring vant internasjonal pris

Publisert

Jan Morten Drange fra ANFO sammen med WFA CEO Stephan Loerke (bilde fra en tidligere prisutdeling) og WFA President Raja Rajamannar.

Selreguleringsordningen Fim. Fagutvalget for Influencermarkedsføring som MBL og ANFO etablerte sammen i har fått utmerkelsen WFA President´s Awards i konkurranse med prosjekter fra 60 andre land. Dette er tredje gang på fire forsøk og fire år at ANFO vinner.

Om vinnerne:

“It is wonderful to see the great work that national industry associations are leading in their respective countries to drive positive change across the industry and society in these challenging times. Congratulations to this year’s winners and to all national associations in the WFA network helping elevate the marketing profession locally and globally,” said Raja Rajamannar, WFA President and Chief Marketing and Communications Officer (CMCO) at Mastercard.

Årets vinnere utenom ANFO var tilsvarende organisasjoner i USA, Frankrike, Chile og Italia. Samt en spesialpris til New Zealand og en til Latin Amerika for et pan kontinentalt initiativ.