Data-SKUP tar form

Publisert

Programslippet til Data-SKUP er rett om hjørnet. Daglig leder John Bones kan glede seg over at svært mange mediehus har billettordning for alle sine journalister som ønsker å delta.

- Det er svært gledelig at så mange av de store mediene har valgt å gi alle ansatte tilgang til Data-SKUP, sier Bones.
Til nå har NRK, TV 2, Amedia, Aftenposten, VG og Dagbladet benyttet seg av denne muligheten. - Det viser at ledelsen i mediebedriftene virkelig bryr seg om kompetanseheving, sier han.

I Amediakonsernet er redaksjonell utviklingsleder Eivor Jerpåsen også involvert i det akademiske sporet under konferansen. På bildet over er hun i samtale med MBLs adm dir Randi S. Øgrey (t.v.) og Bones om en fersk spørreundersøkelse om redaksjonell utvikling som blir presentert under konferansen.

Programslippet for Data-SKUP skjer rett over helgen.